نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان کتابخانه خارجی

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه شیکاگو

کد محصول: H104

در این پروژه ،به معرفی یکی از کتابخانه های منطقه چینی ها در شیکاگو آمریکا ،به نام کتابخانه Chinatown Branch،خواهیم پرداخت . به گفته معمار پروژه، نیاز به فضا و مکانی برای گردهمایی عمومی در راستای فعالیت های مبتنی بر تکنولوژی ، یادگیری و مطالعه ، از اهداف این پروژه بوده است.

در بخش خارجی بنا ،المان های عمودی منظم و با آرایش  یکسان در کنار یکدیگر ، برای ایجاد سایه و کنترل نور جانبی ، قرار گرفته اند و نیز جداره ای شفاف، به مثابه پرده ای شیشه ای که حداکثر دید را به مخاطبین از هر دو منطقه داخل و خارج ایجاد کند ،وجود دارد . این فرم پوسته خارجی ، القا کننده تصویری از یک فانوس درخشان در شب می باشد.

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه شیکاگو

نمای جنوبی و ورودی ساختمان ، دارای فرم مثلث شکل می باشد ،که بر اساس اصول طراحی فنگ شویی بوده و این موضوع به گفته معمار ،توسط جامعه مخاطب بر ارزش های آن تاکید می گردد .

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه شیکاگو

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه شیکاگو، امریکا همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه شیکاگو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *