نمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان سینما داخلی

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

کد محصول: H92

مجتمع تجاری فرهنگی سینمایی چارسو با طراحی بروز، زیبا و حجمی گسترده، از بهترین نمونه های معماری ساخته شده در ایران می باشد.

ویژگی طراحی این مجموعه با توجه به موقعیت سایت پلان مجتمع، نگرش ویژه ای را نسبت به معماری مدرن یک بازار  داشته است.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

مجتمع تجاري فرهنگي چارسو در زميني به مساحت 5574 مترمربع وبا 67150 مترمربع زير بنا واقع در خيابان حافظ و جمهوري به عنوان يكي از حياتي‏ترين شريان هاي ا صلي مركز شهر، موقعيت پروژه را متمايز كرده است.  همچنين، پيش ‏بيني پاركينگ اينمجموعه با ظرفيت 1000 اتومبيل، يكي از مهم‏ترين معضلات مراجعه به مركز شهر را تسهيل مي نمايد.

مجتمع تجاري فرهنگي چارسو با بيش از 332 واحد تجاري از طبقه زير زمين اول تا طبقه چهارم و با متراژ هاي متنوع به صورت نمايان در كنار ويدها شكلگرفته ‏اند.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

اختصاص دادن طبقه پنجم به واحد‏هاي آماده ‏سازي و تحويل غذاهاي متنوع ايراني و بين‏المللي، و دسترسي به تراس اختصاصي درهمين طبقه با ديد به شهر تهران از امكانات اين طبقه به شمار مي‏رود. وجود طبقه فودكورت نه تنها باعث جذب مخاطبين بلكه موجبعدم نياز به خروج مراجعين براي صرف غذا مي با شد كه اين امر در رونق كسب و كار مجموعه تاثيرگذار خواهد بود.

 مجموعه چارسو توسط محمد مجیدی، متولد ۱۳۴۶ در تهران  و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید شهید بهشتی طراحی شده است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 72
  • حجم فایل: 7 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *