نمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان سینما داخلی

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

کد محصول: H93

پردیس سینمایی پارک ملت در منطقه 3 شهرداری تهران و در زمینی کشیده و نامنظم به مساحت 6000 مترمربع در  منتهی الیه جنوب غربی پارک با زیر بنای 15000 مترمربع بین سالهای 1383 و 1387 خورشیدی طراحی و اجرا گردید. حجم پروژه زبانی ساده و سلیس دارد و خود آن نیزمحصول فرم کشیده و نامعین سایت است.

عمده هدف ایجاد این مجموعه در پارک ملت، ارائه خدمات علمی، فرهنگی و هنری در رده های مختلف سنی است که در دو بخش کودکان و بزرگسالان قابل تقسیم است.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

این ساختمان در یک نگاه، فرمی کشیده دارد و حجم آن یادآور فرم های اکسپرسیونیستی است و زیبایی شناسی آن ریشه در دیدگاه مینیمالیستی دارد، ولی لزوماً خود پروژه مینیمالیست نیست.

معماری پروژه محصول سازه و فرم آن می باشد. درست همین دیدگاه است که طرح پروژه را از یک دیدگاه فیزیکی مدرن یعنی حل عملکرد و رسیدن به فرم و سازه معماری جدا می نماید.

سطح پویا و نا آرام نمای سینما با جسارت در دو انتهایش قطع می شود. قطع شدن جریان نما تاکیدی برای امکان امتداد آن است. همچنین دیاگرام حرکت انسان در جداره شفاف سینما برای نمایش حضور انسان به عنوان موضوع اصلی است.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *