نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع مسکونی داخلی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران

کد محصول: H111

امروزه با گسترش روز افزون شهرنشینی و ازیاد جمعیت شاهد افزایش ساخت و ساز در سطح کلان شهرها هستیم. افزایش چشمگیر در ساخت و ساز باعث شده است زمین هایی به همراه پوشش های گیاهی و فضای سبز درون آن به بستری برای ساختمان ها تبدیل شوند. با ادامه این روند با کاهش فضای سبز و پوشش گیاهی در سطح کلان شهرها رو به رو خواهیم بود و به دنبال آن آلودگی هوا و مشکلات روحی و افسردگی در افراد جامعه و ….

یکی از راه های مقابله با این فاجعه عدم تخریب فضاهای سبز و پوشش گیاهی به هنگام ساخت وساز در سطح شهر تا حدالامکان و طراحی و حفظ فضای سبز در فضاهای داخلی ساختمان ها حتی در طبقات آن می باشد.

مجتمع مسکونی نیاوران در منطقه شمیران تهران واقع و توسط محمد رضا نیکبخت طراحی شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران

شمیران، که در امتداد شیب رشته کوههای البرز  گسترش می یابد، به دلیل وجود باغ های متعدد منطقه ییلاقی تهران به شمار می رود. در حال حاضر، هنوز هم تعداد قابل توجهی از درختان قدیمی در منطقه شمیران وجود دارد.

قطعه زمین اختصاص داده شده به این پروژه  تعدادی از این درختان قدیمی در خود جای داده که حفاظت از آنها به عنوان اولین اولویت در طراحی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 52
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *