نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع مسکونی داخلی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار

کد محصول: H110

مجتمع مسکونی شار با مساحت 30000 متر مربع توسط علیرضا تغابنی در تهران اجرا شده است.

ساختمان در هر طبقه از ۴ واحد تشکیل شده و دو دستگاه راه‌پله و آسانسور دارد که به وسیله راهرویی، با هم ارتباط دارند. دو طبقه بالایی نیز به ۳ واحد دوبلکس اختصاص داده شده است. در طبقه یازدهم نیز حیاط جمعی بزرگی، برای استفاده همه واحدها در نظر گرفته شده است. در زیرزمین، تعداد ۲۱۸ پارکینگ، در مجموع تامین شده و فضاهایی مانند سالن سینمای سه‌بعدی، سالن اسکواش و استخر جانمایی شده است. وجود دیواره صلب سازه‌ای در پیرامون زمین، با بهبود عملکرد سازه‌ای، باعث سبک‌تر شدن سازه و کوچک شدن ابعاد ستون‌های داخلی شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار

شکل کسر شدن از حجم اصلی، به گونه‌ای است که عقب‌نشینی‌هایی در دل هر واحد به وجود بیاورد و با این عقب‌نشینی‌، دیدهای متنوع‌تری را در جهت‌های گوناگون، برای هر واحد فراهم کند. اهمیت این مساله، به دلیل دیدهای جذابی که از طبقه ۶ به بالا، در سمت شمال و از طبقه ۴ به بالا، در سمت جنوب وجود دارد، بسیار بیشتر به نظر می‌رسد که در نهایت، به حفظ درختان و فقط جابجایی پنج درخت انجامیده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *