نمونه موردی مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع تجاری داخلی

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری-فرهنگی اریکه

کد محصول: H81

اریکه ایرانیان-بزرگترین مجموعه فرهنگی-ورزشی-تجاری خاورمیانه

 دست‌اندرکاران این پروژه عام المنفعه پس از بررسی و تحقیقات بسیار در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۷۸ با اخذ پروانه ساختمانی اقدام به خاکبرداری و ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان نمودند. در راستای تحقق این هدف بزرگ، مسئولین اجرایی کشور اعم از نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های ذیربط از این پروژه استثنایی و ملی بازدید و حمایت به عمل آوردند. بدین ترتیب شروع عملیات خاکبرداری سومین مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری از نوع خود در جهان که در ارتفاع ساخته شده در تاریخ ۱۴/۱/۱۳۷۹ رقم خورد.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری-فرهنگی اریکه

 مجموعه اریكه ایرانیان دارای یك سالن كنسرت چند منظوره و سه سالن سینما و تئاتر، مجموعه استخرها شامل دو استخر هم زمان “ویژه بانوان و آقایان” با كلیه امكانات سالن‌ های بدنسازی، سونا (خشك ، بخار) و جكوزی، سالن های بولینگ، بیلیارد و اسنوكر، رستوران، فست فود، كافی شاپ و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

این مجتمع با زیربنای بیش از 20هزارمترمربع در هشت طبقه احداث گردیده كه شامل دو طبقه زیرزمین برای پاركینگ اختصاصی و شش طبقه در ارتفع و سالن‌های مختلف همراه با چهار آسانسور و چهار راه پله اصلی با سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن كوئل، سیستم های اعلام اطفاء حریق و سیستم دوربین های مدار بسته می باشد. نمای مجتمع از نوع كامپوزیت پنل آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و سنگ گرانیت می‌باشد. مجتمع اریكه ایرانیان به صورت كاملاً مكانیزه، از طریق كارت اعتباری عمل می كنند.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری-فرهنگی اریکه

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری-فرهنگی اریکه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *