نمونه موردی ویلا

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان ویلا خارجی

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر

کد محصول: H128

«ریچارد مه‌یر» سبک معماری شخصی خود را در دو دسته از فضاهای عملکردی به خوبی مشخص می سازد؛ نخست خانه ها و ویلاها که تعداد آنها بسیار زیاد بوده و اغلب آنها در ایالات متحده قرار گرفته‌اند و سپس فضاهای فرهنگی نظیر موزه‌ها و گالری‌ها که برخی از آنها در اروپا به اجرا در آمده‌اند. در پس تشابهات ظاهری آثار «ریچارد مه‌یر» به یکدیگر، می‌توان به پیوند عمیق و جدایی ناپذیر فرم و عملکرد و پرهیز از هیجانات فرمال پی برد. اصرار بر انتزاعی کردن عناصر عملکردی و سازه‌ای، ترکیب این عناصر در پس زمینه‌هایی سفید رنگ، سعی در به حداقل رساندن جرم ساختمان و در هم تنیدگی سازه، فرم و عملکرد از جمله تشابهات آثار وی می‌باشند.

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر

خانه ی اسمیت اثر ریچارد مه یر در ظاهر از یک حجم ساده تشکیل شده است اما در حقیقت فظاهای عمومی و خصوصی درتقاطع سطوح و باله هایی که یک حجم شفاف را تشکیل می دهند به یکدیگر می رسند.

این حجم شفاف بر روی محوری استقرار می یابد که به عنصر عمودی دودکش خاتمه یافته و تاکید را به منظره ی  صخره ای اطراف میکشاند. این خانه با چشم انداز به لانگ آیلند ساند و امکان بهره گیری از دیدهای همه جانبه بر روی زمینی مهمیز استقرار یافته است.

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خانه اسمیت ریچارد میر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *