پایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگیطرح نهایی معمازی

دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی

دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P6

دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی

کانون فرهنگی اجتماعی محلی است که با مجوز از سازمان بهزیستی تاسیس شده است . همچنین قابل ذکر است که این مراکز نگهداری و فرهنگی سالمندان در طی چند دهه اخیر شکل گرفته است که در آن مراکز شخص سالمند از خدمات فرهنگی و اجتماعی ( بصورت روزانه ) یا اقامتی ( کوتاه یا بلند مدت ) بهره می گیرند. هدف از مطالعه و بررسی طرح حاضر تغییر نگرش فضاهای جمعی فرهنگی _ اجتماعی و همچنین فضایی جهت گذران اوقات فراغت برای سالمندان می باشد.

با افزایش جمعیت شهرها، کمبود بحران فضاهای فرهنگی برای جوانان در جوامع بشری آغاز شد و موضوع فرهنگی اصل تحقیقات و بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه جوانی از مهم ترین دوره‌های زندگی می‌باشد، احتمال لغزش بر اثر کمبودها همواره افزون‌تر خواهد بود که ضایعه‌ای جبران ناپذیر در بر دارد. جوانان نیازمند پرورش روح و فکر می‌باشند و این امر در صورتی میسر خواهد شد که جوانان مکانی را تجربه کنند که نیاز آموزشی و پرورشی آنان را تامین نماید. بلکه اوقات فراغت خود را در محیطی جمعی یا فردی محک زده و نیازهای خویش را با تجربه مستقیم بشناسد.

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه کانون فرهنگی اجتماعی تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

تعامل اجتماعی به معنای ایجاد رابطه بین دو کس یا بیشتر است. تعامل اجتماعی می‌تواند عامل یک موضوع فرهنگی که خود مستلزم تعریف رویداد‌ها و در نتیجه نقش پذیری مردم در شبکه‌های اجتماعی باشد. از آن جایی که فرهنگ یکی از عوامل مهم در چگونگی شکل گیری فضاهای معماری به شمار می‌آید و معماری آن جامعه تصویر عینی آن فرهنگ می‌باشد. از جمله اهداف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر در طراحی مجتمع فرهنگی جوانان شیراز با رویکرد ارتقا تعاملات اجتماعی، شناسایی اصول حاکم بر طراحی مجتمع‌های فرهنگی معاصر، به کارگیری نگرش افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمع‌های فرهنگی معاصر و بررسی نیازهای جوانان می‌باشد. در این پژوهش از روش توصیفی _ تحلیلی در بستر پیمایشی استفاده شده است.

دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی

 جهت دستیابی به خواسته‌ها به مطالعات کتابخانه-ای پرداخته شده و تحقیقاتی میدانی صورت گرفته است. راهکار‌هایی از جمله رعایت هندسه فضاها، ایجاد حیاط مرکزی و … در طراحی در نظر گرفته شده است. طبق هدف اصلی پژوهش به کاربست فاکتورها از مبانی نظری پژوهش و تحلیل داده‌های میدانی در سایت منتخب پرداخته شده است.

در پژوهش پیش رو از روش پیمایش ( مصاحبه و مشاهده ) و همچنین بررسی افراد سالمند برای رسیدن به نیازها و خواسته های این دسته از افراد استفاده شده است. پس از انجام این پژوهش سعی شده است نتایج به دست آمده جهت تامین نیازهای افراد سالمند صورت گیرد. شکل گیری فضایی توام با تعامل بین افراد و همچنین بخشی که برای سالمندان متصور از گذشته و زندگی این افراد می باشد. برای تحقق این هدف سعی شده است از فضای باز جمعی به عنوان حلقه پیوند میان فضاهای باز و بسته استفاده گردد. از این رو استفاده از حیاط هایی با مقیاس های مختلف و فضاهای نیمه باز در سایت جهت تعامل و انجام فعالیتهای جمعی جهت تامین نیازهای سالمندان طراحی گردیده است.بنابراین لزوم پویایی و ایجاد تعامل بین سالمندان و به وجود آوردن تنوع با استفاده از فضاهای جمعی متفاوت در چنین مجموعه ای دیده می شود.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله کانون فرهنگی اجتماعی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *