پایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگیطرح نهایی معمازی

دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری

دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P1

دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری

مجموعه فرهنگی رفاهی و گردشگری مکانی است برای ارائه مجموعه خدمات به بازدید کنندگان، گردشگران و در واقع عموم مردم علاقه مند به مسائل فرهنگی و گردشگری و با توجه به اینکه فرهنگ و گردشگری جایگاه مهمی در زندگی دارد و به عنوان یک عامل هویت بخش سبب هم بستگی اجتماعات محلی و فعالیت های اقتصادی می شود و از طرفی فرهنگ نه تنها واسطه تعامل های ما با دیگران می باشد، بلکه جهان اجتماعی ما را هم گسترش می دهد، ما را از تنگنای جهان محدود چند نفره اطرافیان بیرون برده، در صحنه گسترده ی معاصران، گذشتگان و آیندگان قرار می دهد و با این کار، موجبات رشد و شکوفایی بیشتر ما را فراهم می آورد.

بنابراین ما باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر سطح فرهنگ عمومی را ارتقاء بخشیم، زمینه های رشد استعدادهای فرهنگی، هنری و گردشگری را فراهم سازیم و یکی از راه های دستیابی به این اهداف طراحی مکانی برای آموزش و گذران اوقات فراغت و … در راستای ارتقاء فرهنگ بومی و اصیل ایرانی می باشد.

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری تقدیم شما عزیزان گردد.

ایران به عنوان یکی از کشورهای کهن جهان و با سوابق تاریخی فراوان، نمونه ی بسیار با ارزشی از ژرفای اعتقادات، اندیشه ها، تجارب و میراث فرهنگی بشر است. عصر فعلى عصر ارتباطات به شمار می آید و دوره تکامل روابط فرهنگی و اجتماعی است. در این شرایط ملتی که ارزش های فرهنگی و اعتقادی بالایی دارد می تواند پیشینه و سوابق تاریخی و سیاسی و اجتماعی، خود را به جهانیان بنمایاند.

دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری

اگر تمامی جوانب محیطی، اقتصادی و اجتماعی در نظر گرفته شود، خواهیم دید که هیچ گونه سرمایه گذاری در دراز مدت سودمند تر و در کوتاه مدت سهل الوصول تر از سرمایه گذاری در بخش مربوط به ایام فراغت و سرگرمی نیست. بی گمان در آینده نزدیک گردشگری به صنعتی پر رونق در جهان بدل خواهد شد و مناطقی که در این زمینه سرمایه گذاری نموده باشند، بیش از پیش آباد و ثروتمند خواهند شد.

وجود گردشگر و بازدید کننده در هر مجموعه نیازمند آماده سازی نیاز های آن ها در آن مجموعه می باشد تا همراه با باز دید آثار با ارزش تاریخی ، معرفی بهتر تاریخ آن منطقه نیز صورت گیرد و گردشگران از امکانات رفاهی و گردشگری موجود در آن مجموعه نیز بهره مند گردند و ایجاد یک مجموعه فرهنگی – نمایشگاهی، رفاهی و تفریحی جذاب و سرگرم کننده می تواند یکی از عوامل برقرار کننده حلقه ارتباطی میان بخش قدیمی و سایر قسمت های شهر و در نتیجه جذب جمعیت و زنده و پویا کردن بافت شود و جمعیت کثیری از توریست و بازدید کنندگان غیر بومی را به خود جذب کند.

مجموعه ای که امکاناتی شامل محل اقامت، محل معرفی و فروش صنایع دستی، رستوران، موزه یا محل نمایش آثار تاریخی ،محل استراحت و … را در مجاورت یک مجموعه تاریخی فراهم می آورد تا علاوه بر آنکه موجبات آسایش بازدید کنندگان را به وجود می آورد باعث توجه بیشتر به اثر تاریخی و معرفی بهتر آن و بالطبع باعث ایجاد اشتغال ، درآمدزایی و رونق اقتصادی خواهد شد. در این ارتباط آمایش سرزمین نقش عظیمی را به عهده خواهد داشت.

شناسایی استعدادهای بالقوه سرزمین و مشارکت سیاست های آمایشی در حفظ چشم انداز های طبیعی سر زمین و تجهیز مناطق گردشگری به وسایل رفاهی و خدمات لازم، از مهم ترین وظایفی است که برنامه ریزان باید به آن توجه داشته باشند. حال آنکه گردشگری می تواند موجب جان گرفتن مناطقی گردد که همگان فراموشش کرده اند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری،دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری،دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *