پایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگیطرح نهایی معمازی

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P5

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

فرهنگ راه و روش زندگی است که افراد یک جامعه همه با هم آن را فرا گرفته اند و در پیروی از آن سهیم و شریک هستند. پس جامعه یعنی مردم، و فرهنگ یعنی رفتار مردم. در بستر اجتماع می توان صحیح را از غلط تشخیص داده و به رفتارهای صحیح شکل داد. در نتیجه ساخت مراکز فرهنگی و تفریحی و خدماتی (چند منظوره) از عوامل مهم اشاعه فرهنگ درست یک جامعه به شمار می آید.
نگاهی به آمار جمعیتی ایران و مقایسه جمعیت سالخورده و جوان و همینطور بررسی شاخص پیش بینی رشد جمعیت کشور در دوره های پنج ساله تا افق ۱۴۳۰ نشان می دهد که از سال ۱۳۳۵ تقریبا نزدیک به نیمی از جمعیت جوان (۱۹ تا ۲۹ سال ) بوده اند (۴۲٫۱۷) در دوره های ده ساله ، ۴ دوره یعنی تا سال ۱۳۷۰ درصد جمعیت جوان به نیمی از جمعیت کشور رسیده و از سال ۱۳۷۵ جمعیت جوان تا سال ۱۳۹۰ به نصف رسیده است.

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی خدماتی تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

دلایل این کاهش چشمگیر جمعیت جوان می تواند ریشه در مسایل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … داشته باشد اما مهم ترین مسئله بحث انگیز این است که با وجود کم شدن آمار جمعیت جوان هنوز هم نزدیک به یک چهارم جمعیت کشور جوان هستند و این خود به تنهایی اهمیت بسزای برنامه ریزی برای جوانان و اهمیت گسترش فضاهای فرهنگی برای گذراندن سالم و پربار اوقات فراغت آنها را نشان می دهد.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

کمبود فضاهای فرهنگی می تواند نتایج فاجعه آوری در پی داشته باشد مخصوصا وقتی رواج فناوری های جدید می تواند اثرات مخربی بر فرهنگ جوامع داشته باشد و کارایی ابزارهای فرهنگی موجود را در معرض تهدید جدی قرار دهد. افزایش تحمیل های فرهنگ در جامعه با استفاده از رسانه های ماهواره ای، اینترنت و از این قبیل جایگزین کردن اخلاقیات و الگوهای خاص مغایر دین و سنن اجتماعی جامعه ایرانی در ذهن مردم، به ویژه جوانان تاثیر گذار است، زیرا که جوانان در آستانه یادگیری فرهنگ و تعریف باید ها و نبایدهای درست و شکل گیری شخصیت خود هستند و از طرفی متحرک ترین ، پویا ترین و فعالترین بخش جامعه به حساب می آیند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی،دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی،دانلود رساله مجموعه فرهنگی خدماتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *