پایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگیطرح نهایی معمازی

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P4

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی

طراحی مجتمع فرهنگی تفریحی ورزشی با استفاده از تکنولوژی روز معماری. هدف اصلی طراحی این مجموعه بهبود سرانه فضاهای تفریحی و ورزشی در مقیاس منطقه و فراهم نمودن بستر مناسب برای تعاملات اجتماعی و دسترسی شهروندان و مردم ساکن در منطقه به یک مکان ورزشی و اشتغالزایی و کسب درآمد برای مردم منطقه می باشد.

با افزایش جمعیت شهر ها و کمبود و بحران کیفی و کمی فضاهای فرهنگی تفریحی ورزشی برای جامعه به خصوص جوانان آغاز شد. به نحوی که موضوعات کیفی و کمی تفریحی و ورزشی می تواند موضوع اصلی تحقیقات در زمینه معماری باشد. درصد زیادی از جمعیت را جوانان تشکیل می دهند. در نتیجه تفكر در مورد نیاز های جوانان و ایجاد فضایی برای ایجاد شادی در جهت تعالی روح انسانی) و نشاط و امید به زندگی و سلامت جسمی آنها یکی از بهترین برنامه های قابل بررسی شهر های ایران خواهد بود. نیازهای بشر همواره منشا و دلیل اصلی تلاش و تکاپوی وی جهت توسعه و پیشرفت بوده است. نیاز مردم این منطقه یکی از دلایل ضرورت انجام این طرح می باشد . در کل در یک بررسی علت و معلولی ، عناصر موجود در سایت و پتانسیل های بالقوه آن مهمترین علت و مطلوبیت فضاها و کاربری های مورد نظر و کیفیت آنها و همچنین دلپذیری آنها برای اقشار مختلف اصلی ترین معلول می باشد . پس مساله اصلی این طرح تامین بخشی از نیاز های مردم ساکن در سکونتگاههای منطقه به تفریح و گردش در فضاهای طبیعی می باشد و از طرفی دیگر با اتخاذ تدابیر لازم محقق شدن ایده هایی از قبیل سلامت و تندرستی مراجعه کنندگان می باشد.

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی

با مناسب سازی فضاهای مورد استفاده و فراهم آوردن وسایل آرامش و آسایش برای این گروه از افراد جامعه و همچنین ایجاد مراکز مخصوص می توان زندگی جدیدی به آنها بخشید .طراحی مجتمع تفریحی، فرهنگی و ورزشی که مخصوص این افراد طراحی خواهد شد شامل فضاهای تفریحی از جمله رستوارن، سینما، فضای بازی و فروشگاه ، فضاهای فرهنگی شامل انواع کلاس های آموزشی از قبیل: کلاس های هنری، مجسمه سازی، نقاشی، موسیقی و فضاهای ورزشی مجهز به امکانات خاص و نیز طراحی شده با استانداردهای ویژه این گروه خواهد بود که با استفاده از وسایل نقلیه مخصوص، از سر تاسر شهر دسترسی را برای این افراد آسان خواهد کرد.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی

فضا های طراحی شده می بایست کاملا بیانگر پویایی بودن مجموعه بوده و بصورتی طراحی شوند تا بتواند حس شادی در فضا را به کاربران القا کنند. موضوع با اهمیت دیگر ، توجه به موضوع پویایی است.

ما در جامعه ای زندگی می کنیم ، که برای شهروندان ، به غیر از مشغله های کاری ، در جهت تأمین زندگی روزمره و درگیری های ذهنی ، افسردگی و ناهنجاری های اعصاب و روان ، سود دیگری ندارد. از سویی تفریح و ورزش ، امری است که ایجاد نوعی شادی و هیجان کرده و موجبات تعالی روح را فراهم می آورد.

در نتیجه باید سعی کنیم فضایی طراحی کنیم که کاربران از لحظه ی ورود به سایت آن با توجه به این که پویایی و سر زندگی را باعث می شود، فکر خود را از تمامی درگیری ها ، آزاد کرده و مجذوب فضایی هیجان انگیز و شاد و یا گاهی آرامش بخش و زنده گردند. علت انتخاب این موضوع کمبود فضاها در مناطق شهری و نواحی متناسب با جمعیت تامین کننده می باشد و شادی و آزادی روان باید از فاکتورهای اولیه و الزامی برای یک جامعه می پر مشغله باشد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی،دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی،دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *