طرح نهایی معمازیپایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگی

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P3

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر

امروزه توجه به توسعه فرهنگی به عنوان یک نیاز ضروری در جامعه مطرح می شود. با وجود این مسئله که در حال حاضر همه روزه بواسطه وسایل ارتباط جمعی نظیر رادیو و تلویزیون افراد با مسائل فرهنگی مواجه می شوند. ليكن بسیاری از امور فرهنگی تنها در مکان هایی مخصوص به خود نمود پیدا می کند. مزیت عمده فضاهای فرهنگی نسبت به رسانه های گروهی در این است که فرد ابتدا تمایل به بازدید از این فضا های فرهنگی پیدا کرده و در پی آن برای مشاهده یا انجام یک کار فرهنگی به آن مرکز می رود. خانه فرهنگ و هنر می تواند موجب غنای فرهنگی و بالا بردن سطح سلایق و خلاقیت های ذهنی و فکری افراد شود .

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه خانه فرهنگ و هنر تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر

 با توجه به زندگی ماشینی امروز که زمان اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. خانه فرهنگ و هنر می توانند سمبل استفاده مفید از زمان باشد ، از آنجایی که هنر نمایش وضعیت فرهنگی جامعه ای است که در آن رشد کرده و نمایش یافته است و ارتباط تنگاتنگی که فرهنگ و هنر با هم دارند. خانه فرهنگ و هنر به عنوان موضوع قابل بحث در اولویت اول قرار گرفت با مطالعات بیشتر و نتایج بدست آمده از این مطالعات دال بر اینکه قسمتی از هنرهای تجسمی و بومی منطقه در حال منسوخ شدن می باشد کمبودهایی در زمینه تئوری و عملی مباحث فرهنگی و هنری و هنرهای تجسمی در منطقه حس می شد از این رو خانه فرهنگ و هنر گرگان به عنوان مرکز تعامل قومیت های منطقه گلستان به عنوان موضوع انتخاب گردید.

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر

در بحث ضرورت طرح موضوع ، جدایی فرهنگ و هنر از زندگی روزمره مردم جامعه ما ، عدم توجه به ماهیت هنر و جامعه شناختی آن و نادیده انگاشتن تأثیر متقابل هنر ، هنرمند و مردم را از عوامل تھی شدن فرهنگ و هنر جامعه از ماهیت وجودی خویش بر شمردیم و متذكر شدیم که این خلا باعث ایجاد افت فرهنگی و به عبارتی از دست دادن هویت فرهنگی شده است ، لذا اهداف کلی که برای طرح پروژه می توان در نظر گرفت را باید در پاسخگویی و رفع عوامل ذکر شده دانست . لذا سعی این پروژه بر این است که ضمن شناخت مبانی فرهنگ و هنر نسل های پیشین، به تحلیلی درست از موقعیت کنونی هنر در جامعه امروزی رسیده و ضمن پرداختن به ماهیت وجودی هنر ، مردم را نسبت به اهمیت نقش هنر در زندگی روزمره آگاه سازیم تا با ارتقاء سطح بینش و آگاهی عمومی فراسوی آینده را که همان اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی است ، ترسیم نماییم.

لذا به منظور تحقق هدف کلی پروژه، ایجاد مکانی جهت دستیابی به فضاهایی خاص به شرح زیر مورد نظر است:

1- ایجاد فضایی برای آموزش و پژوهش راجع به هنر و ایجاد مکان به بازدید کنندگان برای لمس از نزدیک پروسه خلق هنر توسط هنرمند و ایجاد ارتباط ملموس میان مخاطبین و هنرمندان ، تا که هم هنرمندان از ذوق و سلیقه مخاطبین برخوردار شوند و هم استفاده کنندگان از نظر صاحبنظران و دست اندر کاران هنر آگاهی یابند و در نهایت برآیند آن به توسعه کیفی هنر منجر گردد.

۲- ایجاد فضاهایی برای مطالعات در زمینه های مختلف و ایجاد امکان برای استفاده کنندگان تا با آنچه در دنیای مدرن امروز در حال رویداد هست آگاهی پیدا کنند فضاهای اینترنتی، کتابخانه های عمومی و تخصصی ، از جمله فضاهای در نظر گرفته شده برای نیل به این هدف می باشد .

 ٣- ایجاد فضاهای خدماتی رفاهی تا هم جوابگوی نیازهای فوق باشد و در تکمیل کارایی آنها اقدام کنند و هم خود به عنوان عناصر جذاب در جلب مخاطبين مفید عمل کنند.

4- تأکید بر ایجاد فضای باز به عنوان مفصل توده های عملکردی فوق و وحدت دهنده به کل مجموعه و بخشيدن ساختاری شهری و جمعی و پیوند میان مجموعه و محیط پیرامون


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مرکز فرهنگی رفاهی گردشگری +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله خانه فرهنگ و هنر +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *