پایان نامه مرکز فرهنگیپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجموعه فرهنگیطرح نهایی معمازی

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :P7

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی

بنیاد پژوهش فرهنگی مجموعه‌ایست که در‌بردارنده‌ی طیفی از امکانات فرهنگی، پژوهشی و خدماتی است، که به منظور ارتقای سطح فرهنگ مردم جامعه و شکوفا کردن استعداد‌های هنری مردم تاسیس می‌شود. در این مجموعه‌ها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون فراهم می‌شود. قرارگیری چنین مجموعه‌ای در روستای قلعه نو خرقان شاهرود با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد، از جمله پیشینه‌ی فرهنگی، تاریخ طبیعی و قرارگیری سایت مجموعه در مسیر جاده‌ی ابریشم، می‌تواند باعث اعتلای سطح فرهنگ مردم این منطقه و بالابردن سطح تعاملات اجتماعی گردد.

در ادامه با سایت کافه آرک همراه باشید تا پایان نامه بنیاد پژوهش فرهنگی تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی

 معماری بیونیک، زیست‌فنی یا معماری طبیعت الگو، رویکردی است که برای خلاقیت و نوآوری در طراحی‌های معماری، از طبیعت الهام می‌گیرد و مسائل فنی معماری را از طریق الگوگیری از طبیعت حل می‌کند. معماری طبیعت الگو در واقع یکی از موضوعات تخصصی میان رشته‌ای خلاقیت شناسی طبیعت الگو یا مهندسی خلاقیت و نوآوری طبیعت الگو می‌باشد. در طراحی مرکز فرهنگی پژوهشی تاریخی شاهرود (قاره کوچک) سعی شده راهکارهایی در زمینه‌ی بیونیک و معماری بیونیک به کار گرفته شود که از آن جمله می‌توان به طراحی فرم ساختمان با الهام از پرنده بومی زاغ بور، استفاده از پوسته‌ی هوشمند با الهام از بال پرنده، استفاده از بتن خود ترمیم شونده و شیشه خود تمیز شونده به عنوان مصالح بیونیک اشاره کرد.

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی

فارسی زبانان فرهنگ را سبب پیشرفت می‌دانند و فرهنگ با پرورش و پژوهش ارتباطی تنگاتنگ دارد. فراهم آوردن بستری که در آن علاوه بر آموزش و پرورش، امکان تعامل و گفتگو بین جوانان و اساتید وجود داشته باشد با الهام از معماری سنتی ایران و استفاده از اصول آن می‌تواند گویای فرهنگ غنی ایران باشد.پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان با الهام از معماری سنتی ایران بنای منطبق بر نیازهای انسان معاصر را طراحی کرد، مبانی نظری این پژوهش را تشکیل می‌دهد که از نتایج حاصل از آن در بخش طراحی کانون فرهنگی- پژوهشی و همایش‌های جوانان استفاده می‌شود.طراحی این کانون با هدف گسترش آموزش و پژوهش جوانان و امکان ارتباطات فرهنگی می‌باشد.

همچنین بنا می‌کوشد خود به طور مستقل نماینده‌ی معماری سنتی ایران در عصر امروز باشد.با مراجعه به منابع معماری سنتی ایران بررسی فضاهای آموزشی-پژوهشی به‌ویژه مدارس ایران، با روش کمی جمع‌آوری اطلاعات اقلیمی، توجه به شرایط بستر و سایت و در نهایت جمع‌بندی نتایج حاصل از آن، تحقیق وارد مرحله‌ی طراحی خواهد شد.با استفاده از عناصر معماری ایرانی از قبیل هشتی، حیاط میانی، رواق، تعریف حریم‌ها و بهره‌گیری از تکنولوژی ساخت روز و منطبق کردن این فضاها با فضاهای مورد نیاز جوان امروز می‌توان بنایی منطبق بر نیازهای انسان معاصر که نماینده‌ی فرهنگ ایرانی نیز باشد را خلق کرد. در نظر گرفتن اقلیم هر منطقه در معماری سنتی ایران به وضوح دیده می-شود. با شناخت و مطالعه اقلیم شهر و استفاده از راهبردهای اقلیمی معماری ایرانی می‌توان بنائی کاربردی با الهام از معماری سنتی ایران را طراحی کرد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی،دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی،دانلود رساله بنیاد پژوهش فرهنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *